24-04-18

en dan heb je het vreselijk druk!!

Ik help de overbuuf met uitruimen. Heel de buurman zn woning moet leeg, het gaat een B&B worden. Ze zag er een beetje tegenop in dr eentje en dat is natuurlijk ook zo. Dus dan bied je je hulp aan toch?

Maandagochtend om 10 uur stond ik voor de deur. Al zeg ik het zelf….ik ben erg georganiseerd en doortastend met op en uitruimen. We begonnen met buurman zn kledingkast. Hoopje houden, hoopje weggeven en hoopje Kringloop. In gedachte waren mn raderen aan het draaien……sokken voor die, overhemden voor die. Toen die kast leeg was moesten de boekenkasten leeg. De boeken weer in de lege kledingkast want de boekenkasten worden geverfd. Tot mn grote schrik 4 boekenkasten en elke legplank dik 2 rijen!! Doorpezen Thé! Zweet stond op mn rug. Daarna nog meer kasten met hebbedingetjes en toen de keukenkastjes. Vrachtlading spullen gelijk in mn bus om naar de Kringloop te brengen. Leren stoel, eettafel, weegschaal enz enz gratis op facebook. Loodzwaar bed moest naar boven. Daar heb ik onze Poolse vriend Lucas voor gevraagd. Toen bleef er weer een matras over…..hoppa gratis op facebook. Verkopen lukt nooit, maar het woord gratis trekt als een magneet! De woning raakt nu aardig leeg maar ik eigenlijk ook. Ik loop nu onderhand op mn wenkbrauwen .

Vandaag ben ik in huis aan de gang geweest. Morgen ga ik er weer verder…………

Plaats een reactie