24-03-2020

weer een dag voorbij. Misschien bevrijdingsdag vieren op 1 juni. Ik hoop toch zo dat we dan dat Coronavirus hebben bedwongen!

De ochtend rustig gehouden. De middag benut in de tuin. Mijn tuin is een zooitje, een wildernis, genoeg te doen dus. We hebben de tuinmeubels neergezet en de boel gezellig gemaakt. Bob was niet echt vooruit te branden, erg moe. Met heel wat gedoe heeft hij de rozemarijn en bieslook geplant in zn bakken. Wel hebben we thee gekregen met een koekje uit zn keukentje.

Elin vond alles een beetje vies maar begon aan de vogelhuisjes. Die zijn totaal gerenoveerd, gepoetst en voorzien van vloerbedekking. Ze hangen nu overal in de tuin. Mijn spijkerwerk werd afgekeurd en niet zo’n beetje ook. Op de een of andere manier hoef je niet subtiel te zijn tegen je moeder. Verloofde heeft het hersteld en ook mijn vogelhuisje hangt nu perfect.

De meubels moeten nu nog wel afgespoten worden maar ach………we zitten nog weken binnen!!

Ik heb bij bol.com een stroopwafelijzer besteld zodat we daar ook een middagje aan kunnen werken. Morgen haal ik de ingrediënten. De post bracht zomaar TWEE pakjes. Huh? Had er toch echt maar 1 besteld. Het 2e pakje was van topfruit.nl. Huh?? Bleek een box vol fruit te zijn (en chocolade) Opgestuurd door de familie van Elin dr vriendje. Hoe leuk is dat dan? Echt lief dit gebaar. Doet je wat als je merkt dat er echt mensen aan ons denken. Gelijk startschot voor overheerlijke smoothies. De chocolaatjes heb ik natuurlijk gelijk “gepelikaand” .

Jesse mocht weer online op facebook. Ik had een boom voor hem gemaakt van reepjes lege wc rol. Daar ging hij hoor………..verven maar die blaadjes. Hij vond het geweldig maar na een half uur had hij pas 3 blaadjes gekleurd en de stam. Morgen mag hij verder verven en een foto op facebook zetten als de boom klaar is. Bob wilde zowaar ook een boom verven dus die is vanavond in de weer geweest. Bob is klaar………..nu Jesse nog.

Zo proberen we de dagen te vullen. Ik hoop dat het jullie ook lukt………..

Plaats een reactie