21-08-2020

vanmorgen heel vroeg werd ik wakker van de wind. Nog nooit ben ik zo blij geweest met dit geluid. Omdat alles hier hele nachten tegenover elkaar openstaat tocht het nu als een malle. Wat een zaligheid. De deuren rammelen en de luxaflexen waaien uit hun voegen. Ik hoor het huis kreunen en steunen van genot en blijf nog even liggen. Wacht ff zegt mn blaas, het is ochtend dus plassen kreng! Oke ,oke even snel op en neer naar de wc. Terwijl de wind langs mn lijf waait kijk ik nog even Counting on op TLC. Zo zalig zulke simpele geesten. Ben blijkt een “bacterie issue” te hebben. Mooi gevonden woord voor smetvrees hahaha. De ouders van 19 kinderen weten niet eens of iedereen kan zwemmen!! Het plaatje lijkt zo mooi maar er zijn heel wat steken gevallen hoor. Maar ik kijk graag en zie dat Anna weer meedoet. Ze is zwanger van de 6e! Haar man, en oudste van de 19 kids, mag niet meer op tv omdat hij sexueelfamiliair in de fout ging . ( hij deed het dus met zn zussen?) Ik heb bewondering voor Anna. Ten eerste blijft ze bij die vent ( maar dat kan daar ook niet anders) en ten 2e staat ze echt haar mannetje!! Hoogzwanger doet ze mee aan een spel en rent de hele ronde mee. Haar schoonzus is nog niet zo ver zwanger en weigert iets harder te lopen ivm haar zwangerschap. Dappere Dodo die Anna.

Ik ga eruit en thee drinken.

Plaats een reactie