28-02-2022

de mispellikeur staat nu het aantal gewenste maanden in het donker. Morgen moet ik het zeven en in kleine flesjes gieten. Ik hoop dat ik iemand vind die het lekker vindt. Mijn zwagert drinkt niet meer dus al mn hoop is op Verloofde gevestigd. Voorlopig werd hij kotsmisselijk van zn bestelde vanillevla ( goh) dus dat duurt nog wel even. Als hij morgen nog zo beroerd is dan bel ik de dokter wel. Zn lekkere buikje is nu alweer verdwenen, was pure liefde en een investering.

Jesse staat op het filmpje van zn werk en ik kwam niet meer bij. Zn collega prijst een lekkere kaas aan en Jesse showt als een echte mannequin de stukjes kaas 1 voor 1! Hilarisch dit. Wat een kind is het toch. Hij staat op facebook bij Tikkie Verderop.

Heb je ook naar Boer Zoekt vrouw gekeken? Was er eigenlijk van afgeknapt maar nu die boer Rob met bril!! Had ik niet al een verloofde dan had ik geschreven, wat een zalige nerd zeg. Hij doet me denken aan een vroeger vriendje, die was zo viriel! Zoiets verwacht je niet van die gozerts! Nu ga ik natuurlijk kijken, ik wil weten op wat voor vrouwen hij valt. Waarschijnlijk niet op kleine blonde propjes met dikke tieten hahaha. Enfin mijn interesse is weer gewekt hoor. Ik kijk weer naar BZV!

Heb je een tijd geleden op tv gezien dat iemand illegaal een tros kleine hondjes had gedumpt? Vastgebonden aan een hek in niemandsland. Gelukkig werden ze op tijd gevonden en naar het asiel in Tiel gebracht. Er was een ware strijd ontstaan tussen alle mensen die de diertjes wel een warm huis wilden bieden. Gelukkig werden alle diertjes eerst “geholpen” want het waren wrs afgedankte fokteefjes. Ze waren er niet goed aan toe en hadden veel dierenartskosten. Je kon geld storten voor hun behandelingen. Alle diertjes werden behandeld en eenmaal gezond konden ze worden geadopteerd. Nee wij hebben al twee van die dwergen dus niet voor ons, maar mijn voedselbankvriendin wilde er dolgraag 1! Ze had er vorig jaar 1 uit Roemenië genomen maar die leefde helaas maar 5 weken eenmaal bij haar thuis. Het was al een oud diertje maar toch een groot verdriet. Via de dierenarts werd ze tot haar verrassing gebeld en ze mocht Teuntje adopteren. Laat Teuntje nou werkelijk het lelijkste diertje van allemaal zijn. Het is een 10 jaar oud Pomeriaantje zonder haar hahaha. Alleen op dr koppie heeft ze een toupetje zitten. Vriendin is er helemaal weg van en daar gaat het om! Teuntje heeft al die jaren moeten baren en zitten op tralies. Aan haar huidprobleem is nooit wat gedaan. Is toch om te janken als je daar aan denkt? Nu is ze bij vriendin en ik kreeg een foto van Teuntje terwijl ze voor het eerst van dr leven in een echt fluffy roze mandje zit. Ik bekijk de foto en zie wat vriendin ziet………..het is gewoon het mooiste hondje van de hele wereld! Haar snuitje is oud en grijs en haar blik is goud waard. Volgende week afspraak maken om op kraamvisite te komen. Ik struin nu heel internet af om hondentruitjes xs te kopen zodat Teuntje even vooruit kan. Ik ga een leuke kraammand ervan maken. Dat wordt een leuk afspraakje.

Verloofde helpt me altijd zoveel in het huishouden dat het nu even aanpoten is om alles op tijd klaar te hebben. Vooral dat hondenuitlaten om 23.00 uur valt me vies tegen. Gelukkig wil Bob in de avond wel met me meelopen want ik vind het maar niets in het donker. Vandaag wilde Ella het wel even doen na het eten dus dat scheelde weer.

Gisteren liep ik met Bob in de late avond buiten en hoorden we de carnavalvierders. Bij de fietsenmaker verderop zag ik flitsen van een zaklamp in de garage/schuur. Vreemd toch? In gedachte zag ik een dief die lekker toesloeg omdat toch iedereen aan het feesten was. Eenmaal thuis stuurde ik haar een berichtje. Bleek haar man in de garage te zijn geweest met zn zaklamp hahahaha, wie verwacht er nou zoiets. Ze bedankte me wel voor mn oplettendheid. Ik zal dr van de week wel een gloeilampje brengen hahaha.

Plaats een reactie